måndag, mars 24, 2008

Skogspromenad till tjärn

Idag vaknade jag än en gång tidigt trots att mina ambitioner var att sova länge. Åt frukost och packade sedan lite matsäck och sedan traskade jag och Henke upp i skogen med hundarna. Det var soligt och fint väder när vi gick. Vi promenerade ut till Idsjön/Bodsjön och satt oss å solade mot en sten vid strandkanten.

Tyvärr började det blåsa lite så vi blev inte kvar så länge utan satt väl en 45 minuter kanske. Så pass att man hann äta upp matsäcken altså...

Hundarna toade sig med att gnaga och pinnar och när vi promenerade hemmåt så tog de med varsin rejäll pinne.




När vi kom hem hade vi varit ute i drygt två timmar så det kändes ju bra. Duschade och bytte om och åkte sedan iväg och handlade lite mat, käkade på Frasses och var på Dollarstore och köpte en hink.

Väl hemma satte jag mig med Dreamweaver men inte sjuttom kom jag underfund med hur det fungerar så jag måste verkligen skaffa mig hjälp av någon som kan det här med hemsidor...

Åt en enkel middag då vi ju åt så sen på Frasses och sen blev det till att fylla i anmälan till kommande tollingjaktprov samt betala månadens räkningar.

Inga kommentarer: