onsdag, mars 04, 2009

Fäärdiiig!!!

På jobbet var det ett stort manfall idag, bara 5 av 14 personer var på jobbet idag. De flesta är hemma och är sjuka på ett eller annat sätt men ett par stycken jobbar ju är lediga eller bortresta i tjänsten. En hyffsat efektiv dag blev det i alla fall med en del telefonsamtal.

På lunchen var jag hem till doggarna och efter jobbet var vi slöa och åkte och åt en pizza.

Väl hemma gick vi till skogs med hundarna trots skymning och dimma. Verkligen tråkigt sportlovsväder just nu. Snö och regn om vart annat och slask och dimma till följd...

22:00 Äntligen kan jag säga. Köket är helt klart!!! Det har tagit ganska precis 2 månader men nu är det tipp topp så nu kan vi städa. Bestämde mig för att jag inte skulle städa förrän det var klart för att ha lite press. Nu är köket klart så bara labbarna flyttat hem så blir det totalsanering av hela huset.

Här kommer bilder på det färdiga köket. Jag är helnöjd med resultatet och visst blev det fint?

Inga kommentarer: