fredag, juni 04, 2010

Grekisk restaurang

Idag blev en dag med lite bullerfrågor som ändå såg ut att lösa sig hyffsat bra. På lunchen var vi ute och käkade thai-mat och när vi slutade jobbet åkte vi hem och då vilade jag en stund innan jag tog med hundarna ut till Andtjärn för första gången i år. Det blåste rejällt idag så det var riktigt härligt att gå i skogen, såg inte en enda mygga!!!

När jag kom hem bestämde vi oss för att åka ner och käka på en grekisk restaurang. Nr vi skulle beställa in mat så bestämde jag mig dock för att äta fisk istället för Pita som jag hade tänkt. Himla gott var det i vilket fall som helst.

Middag blev rätt sent, vi käkade runt 21 så innan vi åkte hem körde vi en sväng å då stog polisen ute och kollade nykterhet minsann... sånt gillar jag. Polisen SKA vara ute och kolla sånt. När det kontrollerar hastighet så tycker jag däremot inte om dem så mycket men dagens kontroll var ju altså bra.

Resten av kvällen gjorde vi inte så mycket annat än kollade lite tv och dator. Min dator har kraschat igen så på måndag lämnar jag in den så får vi se om det blir en ny eller om det går att laga denna till ett rimligt pris.

Inga kommentarer: