onsdag, oktober 27, 2010

Oj vad mycket jobb!

Full fart hela dagen på jobbet. Just nu känns det som om det är allmänn kaos! Har idiotmycket att göra hela tiden men ändå vet jag inte riktigt vad jag gjort när jag tänker tillbaka på veckan. Bara en massa strul, akutgrejer, samtal, trasiga grejer och dessutom mitt i detta kaos en stundande renovering så man bor i fyttkartoner från och med igår. Phu!

Henke blev länge på jobbet och eftersom det är han som har bilen i veckan så var det bara att gilla läget. Som tur var så fanns det ju att göra så det kändes rätt skönt att sitta i lugn och ro på jobbet utan att bli stört på ett eller annat sätt.

Kom från jobbet först klockan 19 och då var vi tvungna att åka och handla innan vi åkte hem så jag gick inte ut med hundarna förrän klockan 19:30. En promenad uppe i skogen i spöregn och totalt mörker...

Middagen blev såklart sen och efter maten , runt 21:30 somnade jag i soffan.

Inga kommentarer: