torsdag, december 09, 2010

Tinnitus?

Som sagt... Denna vecka har verkligen varit som en berg och dalbana... Å ena sidan flera mysiga glöggkvällar, lagom arbetsbelastning på jobbet å god julmat men å andra sidan har det varit en del stress även denna vecka vilket resulterat i böter men också vad jag tror är tinnitus vilket är allt annat än smickrande....

På eftermiddagen i tisdags satt jag plötsligt och irriterade mig på att dörren till fläktrummet i korridoren stod öppen men när jag kollade så kunde jag konstatera att den var stängd. Upplevde ljudet även om jag var på andra våningar i huset men tänkte att det nog är en förkylning på gång och att jag fått lock för öronen men nu går tiden och ljudet består och inga förkylningskänningar har infunnit sig. Det är förvissa skönt men samtidigt hade det juv arit skönt att få en försklaring till ljudet.

För egen del hoppas jag nu att det är den sista tidens stress som medfört denna tinnituskänningen å hoppas därför att det ska försvinna nu när det kommer en välbehövligt ledighet.

Inga kommentarer: