lördag, april 20, 2013

Vilken härlig dag

Inleder med dagens morgonbild.

2013-04-20 08.38.21

Idag blev det en riktigt härlig dag som blev som den blev. Inget mer än att jag skulle skjutsa in Henke till stan klockan 9 var bestämt. Tänkte stanna och gå på stan efter det men affärerna hade ju inte öppnat så istället för att åka hem åkte jag upp i Idenorsskogen tillsammans med Gunilla och gick en promenad med alla sex vovvarna. Riktigt härligt att komma ut i skogen på riktigt, inte bara efter vägar, skoterspår och stigar.

När jag släppt av Gunilla stannade jag till och pratade lite med Evelina som köpte vårt hus och sedan åkte jag ner på stan. Blev lite shopping på Åhlén där jag hittade en lite toamatta, en “korg” för viktiga papper, gnallrosa sommartopp och strumpbyxor. Åkte sedan vidare på Ica och handlade lite innan jag åkte hem för att äta lunch. Blev även några andra stopp men där gjorde jag inga inköp.

Efter lunchen slappade jag och somnade en timma i soffan. Härligt!

På eftermiddagen blev det en promenad med hundarna då jag passade på att skjuta lite skott och sedan tränade jag lite med Vinna. Eller ja, körde lite vilthantering vilket gick bra. Idag var det till och med ett litet matvilt och ändå gick det bra…. Blinkar

2013-04-20 16.16.35-1

Klockan 18 åkte jag och hämtade Henke på på kvällen grillade vi. Vilken härlig dag!

Inga kommentarer: