måndag, september 16, 2013

Negativt!!!

Idag kom de sista provsvaren på Humla, Borrelia och Anaplasma och de var båda negativa vilket känns jätteskönt!!! Nu blir de inga fler prover utan jag får inse fakta… PRA:n är på väg… Gråtande ansikteGråtande ansikteGråtande ansikte

Jag blir såå uppgiven. Inte nog med att Neo är döv, Humla håller på att bli blind. Vinna fullkomligt sliter sönder änder när jag försöker träna med det… Just nu känns det inge kul! Några apporter går bra men när hon får springa ut för att hämta och inte bara ta upp änderna på vägen in till mig så slår det över och hon lägger tassen på anden och börjar slita sönder och äta på den. Ångande argÅngande argÅngande argSnälla, OM det finns någon därute som kommit tillrätta med en hund som gör som Vinna kom med tips!!!

Tur att jag tränade lite med Humla först och att hon fick apportera lite vilt först. Hon är sååå snäll i munnen. Älskade älskade Humla!!! Rött hjärtaRött hjärtaRött hjärta

Lite bilder från viltträningen…

DSC_6887DSC_6889DSC_6891DSC_6899DSC_6903DSC_6908DSC_6909 DSC_6911DSC_6912DSC_6915DSC_6916

Å sen tog träningen slut….

DSC_6917

Inga kommentarer: