fredag, januari 24, 2014

En lång dag igen…

Idag var det dags att åka ner till Stockholm för uppstart av Kemikalieinspektionens SMID. Steg upp klockan 05:30 och var nere i Stockholm klockan 9.

Träffen var bra och dessutom hann jag köpa ett par nya handskar. Mina favorithandskar som gått sönder och YES! Jag fick tag i nya lika danna!!! Ni hittar dem här:

Henke skulle åka med samma tåg som mig hem men pga förseningar från Stuttgart så missade han planet från Frankfurt så han fick ta ett senare tåg.

När jag kom hem åkte jag till Roland och Gunilla för att hämta vinna och hade då turen att även bli bjuden på middag. Inväntade Henkes tåg så jag hämtade honom på station vid 21-tiden och kom hem först strax före 21:30.

Lasse och Birgitta hade varit hemma hos Neo och Humla och gått promenad med dem mitt på dan men för dem blev det ännu en lång dag hemma. Gick därför en promenad med dem allesammans innan vi slog oss ner i soffan. Hundarna var av nån anledning trötta så man märkte överhuvudtaget inte av dem.

Inga kommentarer: