tisdag, december 29, 2015

En liten visit på jobbet

Henke skulle in och jobba idag så då passade jag också på att gå in några timmar. Var på plats klockan 07:00 och jobbade på fram till lunch då vi fyra som jobbade gick ut och käkade lunch. Hann skriva ut och diarieföra lite mail, mäta lite radon och sortera in papper i arkivet och rensa lite på rummet. Skönt!

2015-12-28 13.20.412015-12-28 13.21.47

Direkt efter jobbet åkte jag hem och gick en lång promenad med tjejerna i en och en halv timma innan jag åkte och handlade inför nyår. Oj vad folk det var!

Direkt hem och lämna av maten och sedan iväg till totohallen för träning med Anna, Göran och Zenita. Årets sista tototräning.

Frusen till tusen var jag när jag kom hem. Varm glögg, kröp ner under filten å så en brasa på det så var man fit for fight igen.

Rester till middag idag, spagetti och tacoköttfärssås och ett glas rött.

Inga kommentarer: