fredag, juni 17, 2016

Så var det helg!

Idag hade jag inga inspektioner inbokat men det fanns att göra på jobbet i alla fall. Jobbade på non-stop hela dagen för att gå hem klockan 15. Gick en långpromenad med tjejerna och sedan hade jag tänkt se fotbollen men började fixa på hemma istället.

Röjde bort det värsta i garaget så nu kan man i alla fall komma in

Röjde sedan i förrådet och bar ut de grejer som vi inte ska ha just nu. Typ lister mm.

Spolade av plattor och trädgårdsmöbler på baksidan. Det finns obegränsat med frömjöl så det tog 1,5 timma. Hundarna var såklart med mig ute hela tiden när jag höll på att fixa.

Överlämnade också avtal till två fastighetsägare som jag hoppas kunna få arrendera jakt ifrån. Håll tummarna att de skriver på så vi hinner få till detta till årets jaktsäsong.

Till middag blev det Quesadilla och ett glas vitt vin sedan sov jag som en stock. Utarbetat? Japp… Winking smile

20160619_102114

Konstaterar att hundkex har större utbredning än lupiner som folk är så upprörda över. Enormt mycket hundkex på täkterna nedanför vårt hus.

Inga kommentarer: