söndag, september 04, 2016

Internationell utställning i Högbo

Uppstigning som vilket arbetsdag som helst, strax före klockan 6.Rastning av tjejerna och begav mig sedan mot Sandviken och Högbo bruk. Stannade till i Valbo och köpte frukost på McDonalds och kom fram strax efter kl. 8. Parkerade, köade till vaccinationskontrollen men allt flöt på snabbt så redan vid 8:30 var jag på plats vid ringen. Skönt när tollarna börjar och det är utomhus. Vi klarade oss precis från regnet för när jag rullade ut från parkeringen efter utställningen så regnade det.

Hur det gick? Jo riktigt bra! Vinna fortätter att få excellent på utställningarna och idag blev det dessutom CK. Hon slutade som 4e bästa tik med R-Cacib.

2016-09-04 09.57.33

Lämnade Högbo före 11, stannade till i Söderhamn på E-center och shoppade lite smågrejer och var sedan hemma före kl.13. Smidigt!

En promenad med Henke och tjejerna när jag kom hem och sedan lunch innan lite koll på Finnkampen men då somnade jag faktiskt en stund.

Åt lyxmiddag med Henkes egenfångade Röding, kantarellpotatis och skarpsås.

2016-08-02 10.08.05

Inga kommentarer: