onsdag, december 27, 2017

Ledig dag

Då jag i stort sett inte gjort nått under hela gårdagskvällen så var jag heller inte trött så jag sov väldigt dåligt i natt. Men då passar det bra att vara ledig. Kunde ligga och bara slappa så länge jag ville. När jag väl steg upp blev det kaffe och en lussebulle framför tvn och passade också på att ringa och väcka mamma klockan 10.

Vid 11 tog jag med hundarna ut på en promenad och sedan blev det tea och laxmacka innan en uppiggande dusch.

Tog en sväng för att se om jag kunde göra några fynd på mellandagsrean. Blev en ny matta till lillhallen och en pyjamas men i övrigt blev det inga fynd.

När jag kom hem slappade jag ytterligare en stund tills Henke kom hem från jobbet. Då gick han ut och skottade och jag tog tjejerna på en promenad igen.

Kvällen spenderades med årets sista räkningsbetalningar, julmatsrester och lite tv.

Inga kommentarer: