fredag, mars 16, 2018

Så var det helg igen

Sen i onsdags har jag haft fredagskänsla på jobbet. Men nu äntligen har det blivit fredag. Jobbade på till 12, käkade lunch med kollegorna på Nojs och jobbade sedan på ytterligare några timmar innan jag avslutade dagen och åkte hem till tjejerna.

Bytte och och tog med dem på en 5 km löprunda. En skön dusch och sedan lite slapp i soffan innan det var dags att skjutsa ner Henke som skulle avtackas med en krogrunda.

När jag kom hem tog jag med tjejerna på en runda på skoterspåret. Tog även med några dummiesar så att de fick ta några långa linjetag också.

Väl hemma förberedde jag middag, tog ett glas rödvin och slappade framför tvn och såg bla Bäst i Test. Har ni inte sett det så är det ett tips. Väldigt fascinerande hur man tänker samtidigt grymt roligt.
Förvånad blev jag när Henke dök upp redan klockan 22:30 men det var nog bra. Kanske har han återhämtat sig och är hyffsat pigg i morgon. Han brukar ju ha en förmåga att vara det dagen efter..

Inga kommentarer: