onsdag, februari 06, 2019

Löpning, administrativt arbete och ett färdigt kök

Före och efterbilder kommer

Både idag och igår har det varit full huggning på jobbet. I början av året ska det göras en hel del utskick. Cisterner, årsrapporter och projekt som ska genomföras. Cisternerna fick jag ut för några veckor. Det var närmare 100 skrivelser/ärenden som skulle upprättas. Idag kunde jag skicka iväg begäran om årlig rapport och det var över 70 skrivelser/ärenden. Phu!

På lunchen blev det en löprunda trots kylan men det är ju ändå lite varmare mitt på dagen. Var – 20 grader när jag kom till jobbet men när jag var ute och sprang så var det runt – 12. Känns kallt när man går ut men när man väl kommit igång så känns det helt ok.

Efter jobbet blev det en promenad med tjejerna före middag som vi äntligen kunde tillaga från skratch. Naturligtvis var vi tvungna att skåla i ett glas prosecco nu när köket äntligen är färdigt!!!

Den första middagen vi tillagade var ädelostfyllt kyckling med ris och före det åt vi lite koppar med jalapenoost.

Inga kommentarer: