onsdag, mars 25, 2020

Jobb och hundpromenader

Jobb och hundpromenader det är det som livet kretsar kring nu. På lunchen blev det en skogspromenad och efter jobbet fick hundarna ett sök och dessutom en promenad genom byn. På söket använde jag Dokken-gåsen och -anden så de fick lite utmanande apporteringsföremål men det fixade tjejerna bra. Dokken-anden blir dock Esset lite flamsig med så hon fick göra om apporterna med den några gånger.

Kvällarna kretsar liksom mycket av dagen av Corona och av någon anledning så är jag trött. Trots att jag inte tycker att det är stressigt på jobbet så är det mycket information och mycket som händer så jag tror ändå att det är det som gör att man blir trött mentalt.

I natt drömde jag väldigt mycket och konstigt och jag sover hackigt så det gör väl också så att man blir trött såklart.

Inga kommentarer: