onsdag, maj 13, 2020

Veckorna går vidare

Så har vi kommit halvvägs in i denna vecka. Full fart som vanligt idag med möten och inspektioner. På lunchen gick jag och EvaLotta en promenad med tjejerna som fick göra små enkla lydnadsövningar på vägen.

Efter jobbet gick jag och Henke en promenad genom byn men vi började med att lägga ut ett sök med 8 dummiesar. Efter promenaden gick vi tillbaka till sökområdet. Esset fick börja för jag ville testa att skicka henne på ett sök som vi lagt ut för en timma sedan och nu skickade jag dessutom från en annan plats än varifrån jag lagt ut söket så det fanns inga spår fram till sökområdet. Inga problem sa hon!

Esset tog in två, sen fick Vinna ta in två medan Esset satt lös passiv å så fick hon ta in två till innan Vinna tog in de två sista. Duktiga tjejer!

Vattnade gräset innan vi gick in och sen blev det spagetti och köttfärssås till middag.

Så här såg det ut hos oss för precis ett år sedan. Essets första dagar i Hudiksvall....


Inga kommentarer: