torsdag, juni 11, 2009

Bankbesök och nya glasögon

Ja, eftersom man har minne som en guldfisk och nu sitter och skriver var jag gjorde denna torsdag (idag är det lördag, blev senare söndag eftersom jag var tvungen att tänka så mycket...)
så kommer jag helt enkel inte ihåg...

Jag minns att klockan 14 kom det en SMS om att mina glasögon var klara så jag sprang ner direkt. Jag jobbar ju på 5:e våningen i ett köpcentrum så det var bara till att springa ner och hämta dem i samma hus. Glasögonen var väldigt lika mina gamla så det var ingen som märkte att jag hade nya. Solglasögonen såg ut som direkt hämtade från 50-talet eller nått. Jaja, huvudsaken att funktionen är den rätta och de skulle de visas sig vara...

Efter jobbet hade vi bokat tid på banken för att låna och hämta ut pengar inför vad vi hoppas ska bli morgondagens bilinköp.

När vi kom hem så var vi båda trötta men vi promenerade till Håsta och hälsade på Birgitta lite snabbt sedan gick vi hem igen och gjorde mat. Vi förberedde sedan för morgondagens strapats till Norrköping.

Inga kommentarer: