söndag, augusti 30, 2009

Träningsvärk

Vaknade och kände spontant att jag skulle vilja ha en riktig slappardag. Först vid 11:30 kom jag ut och då åkte jag upp i skogen och plockade lite kantareller. Tyvärr kunde jag inte gå till ett gamalt kantarellställen som jag tänkt eftersom det sedan minst två veckor tillbaka är ett thailäger precis där man går in. Gick istället till ett annat ställe men det blev inte så mycket kantareller, bara knappt 2 liter...

När jag kom hem hade jag fått ont i huvudet men jag rokade golvet två varv innan jag la mig. Henke hade hunnit dammsuga medan jag var i skogen och sedan klippte han gräsmattan.

Åkte och tränade med Helena på kvällen. Idag körde vi släpspår med kanin och trut och avslutade med ett sökspår.

Kom inte hem förrän vid 20-tiden och då gjorde vi västerbottenlax vilket var riktigt gott men jag kunde inte riktigt njuta då huvudet värkte så väldigt.

Så rubriken syftar till att jag idag tränade med huvudvärk...

Inga kommentarer: