torsdag, januari 07, 2010

Arbetsdag 1 2010

Japp, nu har vi nått dit, till årets första arbetsdag vill säga. Första dagen är generellt rätt lugn och skön och går mest ut på att snacka med kollgor om ledigheten, läsa mail och inkorg å så ta in lite telefonsamtal och bärja planera året så smått. Rätt lugnt och skönt med andra ord.

Denna vecka är det jag som åker hem till hundarna på lunchen och jag gjorde misstaget att inte ta på mig några överdragsbyxor vilket kändes.... Fy vad kallt det blev om benen även om jag inte går långt, brukar väl ta en promenad på en en 15-20 minuter. Vackert är det men -18 grader och en del vind. Brrrrrrrrrrr!!!!

Efter jobbet gick jag en promenad med hundarna men det är ju såå tråkigt att bara vara ute oh gå i mörkret efter vägar. jag verkligen hatar den biten!!! Hur som helst så blev det en rätt lugn kväll med lite matlagning och datakoll.

Inga kommentarer: