måndag, februari 22, 2010

Scanner...

Idag har min huvuduppgift varit scanning. Har scannat in en rad dokument som kan vara användbara i det kompliserade ärendet som vi står inför nu i och med en konkurs på ett företag som har enorma mängder riktigt ruggiga kemikalier i både reningsverk och produktionslokal.

Idag har dagen gått åt till att kontakta diverse instanser på länsstyrelsen, naturvårdsverket, högre instanser inom kommunen liksom konkursförvaltare mm. Jag, Jonas och Uno har alla jobbat på med detta ärende.

På lunchen gick jag och köpte mig en svart täckväst och en lager-2 jacka som båda var på rean.

Efter jobbet käkade vi direkt och sedan gick jag en sväng med hundarna. Fortfarande rejällt kallt, -22 grader men vinden är inte längre lika påtaglig även om man känner när man går i motvind, jämfört med medvind. Det biter rejällt i kinderna när man är ute även om man inte fryser om kroppen.

Ännu en kväll med OS blev det i alla fall

Inga kommentarer: