onsdag, maj 05, 2010

Sömnlös natt

Peppar peppar, huvudvärken släppte sent i går kväll men förmodligen var kroppen så utvilad och hjärnan så urflippad så allt har bara snurrat i huvudet i natt och jag har inte kunnat sova. Antar att de fakto att tv stått på hela tiden under de två dagarna jag varit sängliggande har resulterat i att frakment har fastnat och hjärnan bara snurrade runt i natt.

Vakande och kände åter igen en svag huvudvärk men idag tog jag mig i alla fall till jobbet och det funkade hyffsat OK omen jag var trött.

Blev lite blandat gjort på jobbet och när jag kom hem ringde jag Gunilla så vi tog med hundarna på en promenad i skogen. Tänkte att labbarna skulle få Neos gärna på andra tankar och det fungerade väl OK. Nån stund då och då glömde han av sig och raceade med de andra hundarna.

Väl hemma igen blev det middag sedan kom Lasse och Birgitta och bjöd på Lasses första egenbakade kaka... Hehe de var verkligen på tiden, ska man måste bli pensionär för det? God var den i vilket fall!!!

Inga kommentarer: