måndag, april 23, 2012

Intensiv period

Mmm mycket nu. Allt liksom bara avlöser varann... I helgen kurs med JAQT, måndagkväll hundträning, tisdagkväll styrelsemöte, onsdagkväll viltspårkurs, torsdagkväll packning och på fredag åker jag ner till Småland för kennelträff lördag och söndag. Måndag viltspårkurs och sen... äntligen blir det vila på tisdag den första maj!!!

Idag på lunchen tog jag en långpromenad med hundarna i skogen. Mycket skönt trots att vädret inte var så skoj.







Efter jobbet var det såå dags för hundträning. Hade alla hundarna med mig så jag gick en liten promenad med alla upp till bergtäkten först. Vinna och Neo fick sedan sitta i bilen medan vi tränade. Vi körde dubbelmarkeringar och dirrigeringar idag. Gick rätt OK idag.

På vägen hem kom jag på att jag skulle miljöträna Vinna lite så jag åkte till brukshundklubben och tränade inkallning och stanna. Gick jättebra trots att det var valpkurs på kennelklubben men det störde inte Vinna det minsta.

Mötte denna lilla filur på vägen hem.

Blev en omelett till middag och sedan kom Danne och Gunilla över för att Danne skulle prova Henkes frack.

Bänkade mig sedan för ännu ett avsnitt av Alcatraz


Inga kommentarer: