torsdag, september 13, 2012

Oj vilken hunddag det blev!!!

Brrr frost! Första dagen som jag var tvungen att skrapa rutorna på bilen. Såg dock ut att bli en fin dag...

Idag fick jag mycket gjort både på jobbet och hemma. Strax före lunch blev jag dock väldigt trött och efter en stund fick jag också ont i skallen. Bestämde mig för att ta långlunch och försöka ta mig ut i skogen för att pigga på mig. Det gjorde susen!!! Blev en riktigt härlig promenad med vovvarna och jag tror att de uppskattade den också. Visst ser de rätt nöjda ut?

Jag fick också se en "storpippi". Ska vi gissa på ormvråk kanske... ?

Blev tre skrivelser, två inklassningsbeslut och en rad telefonsamtal på jobbet...

Efter jobbet åkte jag åter igen upp i skogen, denna gång tillsammans med Gunilla och labbarna så nu gick Vinna röja av sig ordentligt!

Väl hemma blev det matlagning och middag och sedan åkte jag iväg med Vinna och Humla till klubben. Humla fick köra både moment ur 3:an och eliten men fick också testa Rallylydnad och vips så är jag sugen på lydnad igen!!!

Vinna körde jag rallylydnad med och även hon var duktig, det går frammåt!!!

Direkt från klubben, efter nästan två timmars träning åkte jag till Gunilla och kollade hur det gick med lottningen på vårt prov. Det är inte bara det där med SSRK-prov...


Inga kommentarer: