onsdag, september 23, 2015

Kursresa till Gävle och besök på Tre systrar

Idag var det dags för utbildningstillfälle nr tre när det gäller miljöbrott. Polisen och NFC (tidigare SKL) var dagens föreläsare. Intressant!

Gick på Gävle Gourmetservice och kökade lunch som vanligt och som vanligt väldigt gott!

Kom tillbaka hem till Hudik klockan 17:30 och åkte då direkt till Gröna Systrar där logendamerna bokat in en föreläsning och lite kvällsfika. En riktigt mysig kväll som gav en inspiration och lust att fixa med trädgården.

Precis när jag skulle åka till får jag ett meddelande från Anna om att jag kan få rök duvbröst som Askur rökt. Åkte förbi direkt och smakade såklart så snart vi kom hem. Väldigt väldigt god smak!

Kom inte hem förrän strax före kl. 21 så jag packade inför morgondagen och gick och la mig vid 22:30. Tidig morgon väntar i morgon.

Inga kommentarer: