fredag, januari 08, 2016

Jamen då var det helg igen då….

Åh vilken vecka!!! Idag hann jag med ännu ett antal telefonsamtal till åkerier, entreprenörsföretag inom mark och skog. På måndag har jag ytterligare 20 stycken att ringa till och dessutom alla de som jag inte lyckades komma i kontakt med under torsdag och fredag.

Som vanligt var jag hemma till tjejerna på lunchen och idag var det lite bitigt. Nu när snön har kommit så har det blivit såå fint efter byavägen. När jag åkte hem stod 4 råddjur på vägen så jag fick vänta på att de skulle ge sig av.

collage_20160108134809739

Efter jobbet blev det dock en lång promenad trots kylan. Henke skottade medan jag gick efter vägen ut till Rogstavägen och tillbaka, en promenad på drygt 5km. När jag kom hem hade Henke gjort en brasa vilket var helt rätt en dag som denna.

Till middag blev det fredagstaco Winking smile

Inga kommentarer: