torsdag, juli 06, 2017

Ibland är man effektiv!

Idag blev det som vanligt jobb men när jag kom hem var jag dessutom väldigt effektiv trots att jag inte kom hem förrän kl 17. Först kopplade jag på släpet på bilen och tränade att backa runt hörn och rakt bakåt osv.

Efter det som tog jag med tjejerna på en promenad i skogen och när jag kom hem plockade jag in rabarber som jag hackade, sockrade och förberedde under tiden jag lagade mat. Blev såklart palt till middag eftersom Henke är bortarest och fiskar i fjällen.

När jag ätit klart gjorde jag två pajer som jag gräddade i två omgångar eftersom de inte rymdes i ugnen.

Under tiden pajerna gräddades så klippte jag klorna på Vinna och friserade hennes tassar inför helgen.

Behöver jag säga att jag somnade när jag la mig för att se på tv sen. ? Winking smile

Inga kommentarer: