fredag, september 28, 2018

Hogges

För första gången på väldigt länge så hängde jag med på krogen efter jobbet. Hann hem och ta en dusch och skjutsade Henke mig till EvaLotta där vi träffades en stund innan vi hade bord bokat på Hogges.

Blev en trevlig kväll med god, och lite annorlunda mat. Jag och EvaLotta beställde två förrätter och sedan fick vi äta från tillbehörsbuffén så vi blev mera än mätta. Åt råbiff och kantarellsoppa. På tillbehörsbordet fanns ugnsgrattinerad potatis, coleslaw, oliver, aioli, sallad, bröd mm.

42673232_1891278387630872_8608540209937645568_o

Efter maten blev det kaffe och tryffel och såklart blev det ett par glas vin till middagen också.

Tyvärr skulle jag upp tidigt och vara chaufför till Järvsö där jag och Göran bl.a. skulle jobba som funktionärer på jaktprovet. Uppstigning 05:30 så jag avrundade kvällen redan vid midnatt för att hinna hem och packa och förbereda inför morgondagen. I säng kom jag inte förrän klockan 02:00 så det kommer inte att bli mycket sömn…

Inga kommentarer: