tisdag, september 25, 2018

Ny dator

När jag kom tillbaka till jobbet idag fick jag snabbt spara det jag hade på hårddisken sedan byttes min dator ut. Kul att få ny dator men det ska ju alltid ta ett tag att få igång allt fullt ut. Telefonen som vi har genom datorn strulade lite och likaså internet men allt löste sig under dagen. Gjorde till och med mitt första ärende efter flytten. Skönt att börja komma igång med vanligt arbete igen.

Hundarna får vara med på jobbet så istället för att åka hem på lunch kan jag ta en lång och skön promenad och äta lunch i lugn och ro. Kommer att bli riktigt bra när jag fått upp en hundgård tror jag. Få se vad hundarna gillar de?! De har ju aldrig suttit i hundgård tidigare.

Efter jobbet blir det promenader nu fram tills vi kommit igång med rehab och veterinären återkommit med besked om hur vi ska lägga upp Vinnas tillfrisknande.

Inga kommentarer: