torsdag, december 06, 2018

Möten och löpning

Idag var det en heldag med möten. På förmiddagen var det skype utbildning om förorenad mark och på eftermiddagen skulle vi sitta med dokumenthanteringsplanen på eftermiddagen.

Redan på mötet på förmiddagen kände jag att jag blev såååå trött. Då passade det bra att ta en löptur på lunchen med efterföljande dusch. En sådan aktivitet brukar resultera i att man piggar på sig ordentligt och så även idag. Förutom sällskapet med tjejerna så hängde Maggan på idag. Hon fick då springa med Humla medan jag tog Vinna. Även idag kändes det mycket bra med springningen. Enda problemet är att jag får ont i ett knä. Brukar känna av det i slutet av rundan och sedan sitter det i ett dygn men den här gången känner jag av knät sedan i måndags. Utrustade mig därför med knäskydd den här gången. Tror att det var bra men som vanligt kände jag av knät i slutet av rundan och såklart efteråt. Nu får vi se hur det känns de närmaste dagarna.

Åkte hem och kom hem klockan 16:30 å då blev det en promenad genom byn. Å jo då, knät känns…

Efter maten monterade vi de första överskåpen. Oj vad mycket snabbare de gick att fixa dem jämfört med bänkskåpen som alla har flera lådor som också ska monteras. VI hann montera alla skåp utom två vilket betyder att vi kommer att bli färdiga i morgon.

Inga kommentarer: