måndag, maj 06, 2019

En spännande vecka inleds

Började dagen med full huggning på jobbet. På förmiddagen var jag bl.a. iväg och mätte buller från en fläkt som en granne klagade på. Gick sedan igenom och kollade klassningen på mina miljötillsynsobjekt så att våra administratörer kan debitera dem innan semestern.

På lunchen drog jag och Maggan iväg med oss hundarna ut på en löprunda på 5,5 km. Hade glömt packa ner tightsen så det blev löpning i shorts. Gick ok men det var tur att det regn som kom mitt under turen inte kom tidigare för å hade jag nog skippat rundan. Skönt att få en varm dusch efteråt…

På eftermiddagen blev det fortsatt jobb fram till 16.30 och när vi kom hem så gick vi en promenad med tjejerna innan vi gick in och lagade middag. Idag blev det spagetti och köttfärssås.

Inga kommentarer: