onsdag, april 09, 2008

Snowjogging

Ännu en dag inne på kontoret å det känns sååå skönt att pappershögen sakta men säkert börjar sjunka lite. Än är det alldeles för hög men ett antal ärenden mindra har det i alla fall blivit i veckan. På fredag ska jag dock självmant fylla på med några ärenden igen så då får jag se till att hålla mig inne till veckan igen. Har ändå lovat de eftersom de flesta på kontoret ska på diverse kurser.

Efter jobbet idag tog jag åter igen med hundarna på en joggingrunda. Blev något kortare tur idag men i alla fall... Det har trots allt kommit 2 dm snö i natt så jag är rätt nöjd med att jag överhuvudtaget tog mig ut igen.

Snön ja.... Den blir jag snart tokig på!!! Har knappt haft nån snö i vinter å så lagom tills det börjar bli ljust på kvällarna och man är anmäld på prov, ja då dyker en j-la massa snö upp. Kommer nog inte att hinna träna barmark och vatten innan starten och det kan väl göra vem som helst nervös.

Inga kommentarer: