fredag, november 13, 2009

Full fart mot helgen

Jobbade på som vanligt idag med lite inspektionsskriverlse och nått tillstånd. Mitt på dan var jag hemma på lunch och gick då en långpromenad med vovvarna. Efter jobbet var det snabba ryck för att hinna handla, tanka och sedan gå ytterligare en sväng med vovvarna.

Strax före 19 hämtade Helena och Jeanette upp mig för ikväll skulle vi gå ut och käka. Bord var bokat på Medelhavskällaren och där intog vi en 3-rätters middag. Till förrätt åt jag en Feta Au Four som var en varm feta på sallatsbädd. Himla god var fetaosten!!!

Till varmrätt blev det en klassisk Oxfiléplanka

Till efterrätt blev det en Irisch Coffe för min del.

Blev en jättetrevlig middag som avslutades runt 22:30 så när jag kom hem var jag så trött att jag gick och la mig tämligen omgående efter en snabb koll på Idoleftersnacket och dator.

Inga kommentarer: