tisdag, november 24, 2009

Sista fiskaren

Så var den sista fiskaren besökt så nu är de färdiga för i år... På eftermiddagen blev det rapportskrivning.

Efter jobbet gick jag med hundarna, åt middag och sedan satt jag och Gunilla och kollade lite på hur man upprättar en hemsida. Hon har valt samma webhotell som jag och då är det rätt lätt att upprätta en hemsida även om det finns lite saker att tänka på. Vi satt med det fram till klockan 21:30 och efter det så blev det lite glögg och tv men jag var såå trött att nått mera orkade jag inte med ikväll. Denna vecka kommer verkligen att ta knäcken på mig, det är nått hela tiden. Å inte kommer det att bli mycket vila i helgen.

På fredag måste jag adventpynta lite och Henke är på kurs. På lördag ska vi försöka köpa lite julklappar å på kvällen jobbar jag. Men söndag.... då ska jag verkligen inte göra nått mera än att gå en sväng med hundarna...

Inga kommentarer: