lördag, mars 06, 2010

Fantastiskt härligt väder!!!

Började med att ta med hundarna på en lite slkidtur i skogen. Blev väl inte såå långt men var i alla fall ute i nära 1,5 timmar. Henke kom från träningen ungefär samtidigt som jag kom från skogen å då åkte vi iväg till Harmånger för att hälsa på Kattis och Jonas. De var ute i en pulkbacke och åkte så vi grillade korv och solade i några timmar. Hundarna fick vara med när barnen inte åkte för Neo blir så skällig när nån åker. Jag tror han är vallhund, det är ju precis lika när jag åker skidor. Skäller och blir superstressade som om han tror att han måste hålla ihop flocken...
Tyvärr glömde jag kameran på skidturen i morse men hade i alla fall med den till Harmånger så här kommer några bilder av barnen som åkte madrass...
Rökt Anton
Fartig Hugo

Snöig Anton

Glad Klara

Trött Anton

Vi kom inte tillbaka till stan förrän 16:30 så då gick Henke en sväng med hundarna medans jag duschade. Klockan 18 åkte vi till Ida och Gösta på middag och såklart melodifestivalssnack!!! Blev en trevlig kväll som varade fram till midnatt...

Inga kommentarer: