onsdag, september 30, 2020

Hemmadag

 Idag skulle jag ha möte både på förmiddagen och eftermiddagen och det är min fösta arbetsdag hemifrån denna veckan. Det passar bra då kan jag ha foten i högläge och jag behöver inte gå så mycket på den. Det går lite åt fel håll. Svullnaden går ner men smärtan ökar så jag måste nog kolla upp den trots allt.

Dagen flöt annars på bra och jag hann verkligen med massor idag trots möten så det kändes bra. 

Henke kom hem strax efter lunch eftersom han jobbat för många timmar denna veckan nu när de är permitterade en dag i veckan.

Jag gick en lunchpromenad med tjejerna men i övrigt fick de vara ute på gården en hel del. På eftermiddagen gick vi genom byn men det var nog inte så bra för efteråt fick jag ännu ondare i foten.

På kvällen blev det middag och dessutom fixade vi månadens räkningar. En riktig vilodag för hundarna med bara några promenader men såna dagar behöver de också...

Inga kommentarer: