söndag, september 06, 2020

Vattenträning och styrelsemöten

 Vaknade tidigt så jag hade sett nyhetsmorgon, gått hundpromenad och ätit frukost i godan ro innan det var dags att åka iväg för att träna lite vatten med tjejerna ute på Stensön. Vinna fick linjetag över vatten och idag var hon väldigt duktig på att gå i däremot blev avståndet lite för långt på slutet men första dolda linjetaget gick klockrent!

Esset fick också lite vatten, både markeringar och linjetag över där hon såklart sett att jag lagt ut något. När vi skule avsluta med några landmarkeringering så löste hon dem också men jag tyckte hon sprang in dem mera än att verkligen markera så det blev många omtag innan jag var nöjd.

Avslutade "besöket" på Stensön med fika i solen nere vid vattnet. Där hade jag kunnat sitta i timmar idag. Sååå härligt väder!

På vägen hem åkte jag och tankade och tvättade bilen och sedan blev det en kort hundrastning innan det var dags för styrelsemöte. Först styrelsemöte, sen årsmöte och avslutade med konstituerande första möte. 

Direkt efter alla möten som genomfördes i stallet hos Sussie så åkte vi och käkade pizza sedan orkade jag inte mycket mera idag när vi kom hem utan medan Henke såg sportspegeln som somnade jag i soffan. Såklart innebar det att jag inte kunde somna sen utan låg och tittade på tv fram till klockan 02- innan jag var trött nog att somna.

Inga kommentarer: