måndag, december 21, 2020

Årets sista arbetsdag

Idag var det dags för både mig och Henke att åka till jobbet. Båda arbetar sista dagen för året på plats på kontoret. På morgonfikat blev det en promenad med tjejerna och sedan när jag kom upp till fikarummet så doftade det glögg i hela trapphuset. Riktigt mysigt och enkelt och vi var verkligen inte många på jobbet idag utan bara en handfull personer.

På lunchen åkte jag och hämtade ett sista paket som kommit till Träffpunkten och det var en bra tid att hämta ut baket då det bara var 2 personer före mig. Ingen trängsel med andra ord...Hann också gå en sväng till Nordenholmkvarn när jag kom hem. Oj vad saponiner som bildads i ån, såg ut som ett isberg.

På eftermiddagen blev det full huggning men dagen gick fort och jag hann ändå klart allt som planerats. Nu väntar en härlig ledighet fram till den 11 januari. Härligt!!!

Väl hemma från jobbet blev det en promenad genom byn. Middag och sedan gjorde vi en handlarlista för det sista som behövde handlas.

Inga kommentarer: