torsdag, januari 22, 2009

Målning hela dagen

.... Ja det var i stort sett det idag. Såklart var jag på jobbet också idag. Dagen började med styrketräning nere i källaren och sedan jobbade jag på fram till 11:30 då jag åkte hem och målade slåpet ett varv, åt lunch och gick en sväng med hundarna.

Tillbaka till jobbet och en inspektion på ett ställe som flyttat och fixat nya lokaler utan att söka om tillstånd för detta. Det var dock ett bra ställe så vi kunde godkänna det efter att de fyllt i ansökan och tagit fram en del dokument som vi kräver.

Efter jobbet åkte vi på systemet och jag gick hem med hundarna som suttit i bilen efter lunch för att slippa den starka lukten från målarfärgen en stund. Väl hemma hade Henke hunnit fixa middag så vi käkade och sedn målade jag skåpet ytterligare ett varv idag. Rengöring av penslar och sedan var jag klar så att jag fick slappa i soffan från klockan 21:00 Phu! Nu tror jag det är färdigmålat för denna gång.

Inga kommentarer: