måndag, april 06, 2009

Ny vecka, nya intäkter...

Ja, veckorna passerar i ett nafs. Denna vecka och de kommande veckorna kommer väl att gå än snabbare med tanka på att det bara är några arbetsdagar varje vecka. Idag var det framförallt omklassning av skjutbanor som stod på programmet. En hel del telefonsamtal blev det också idag.

Efter jobbet åkte vi på OK för att Henke skulle hämta ut sin del av helgens vinst.

Väl hemma bytte jag om och tog med hundarna ut till golfbanan. Hittade ett skogsparti där de precis avverkat och röjjt upp och som nu är helt snöfritt. Där la jag ut ett sök med 5 tennisbollar som jag grävde ner. Humla fick sedan ta in 2 och sedan fick Neo ta in två. Den sista hämtade vi tillsammans.

Lite senare på promande gjorde jag om övningen med denna gång med bara 3 bollar som grävdes ner. Humla fick först hämta en och sedan Neo en den sista hämtade jag.

Medan jag la ut dessa båda sök hann jag hitta hela 10!!! golfbollar som åkte ner i fickan och som jag sedan ger till min kollega och hennes man som båda spelar golf.

Hemma blev det sedan hamburgare till middag, lite tv och sedan var huvudvärken tillbaka igen....

Inga kommentarer: