måndag, november 07, 2022

En regnig vecka

 Nu är det inte bara mörkt, nu ska det dessutom regna i stort sett hela veckan. Värsta tiden på året!

På förmiddagen var jag på jobbet idag men sen åkte jag hem till tjejerna på lunch och stannade då och gjorde de sista timmarna hemifrån då jag hade lite som skulle läsas och ringas...

Förutom en promenad på lunchen så drog jag iväg med Esset på en 5 km löprunda på eftermiddagsfikat. Klarade mig hyffsat från regn men oj vad geggig både jag och hon blev bara av att springa efter grusvägen där de dessutom håller på att gräva för fiber så det är geggigare än vanligt.

När Henke kom hem vid 16:30-tiden blev det en promenad genom byn och sen lagade vi snitzel med pommes till middag.

På kvällen blev det lite handboll, Stugfixarna Norge och lite annat...

Inga kommentarer: