tisdag, november 29, 2022

Gråare än grått

 Min vilovecka från löpningen pga besvär i foten sammanfaller i alla fall bra med en vecka med riktigt dåligt före. Det har varit grått och småregnat i stort sett varje dag sedan i helgen så nu är det rejält halt på vägen så det blev i alla fall en bra vecka att inte springa.

För att ändå upprätthålla någon form av träning så försöker jag cykla mycket på kontorscykeln och idag på eftermiddagen när jag satt hemma och jobbade körde jag också ett 20 minuters träningspass på eftermiddags fikat. På lunchen gick jag rundan runt huset för att slippa gå på vägen. Tyvärr ganska blött men jag hade som tur var bra skor.

Efter jobbet gick vi i alla fall genom byn. Vi har inte handlat och gjort någon matlista i veckan så idag blev det hamburgare till middag. Enkelt och smidigt när vi bägge är lite sega och omotiverade.

Kvällsunderhållningen idag var två avsnitt av Expeditionen. Nu har de nått toppen!

Inga kommentarer: