onsdag, november 30, 2022

Kontorscykling och löptest

 Idag cyklade jag på kontorscykeln när jag satt inne på kontoret och jobbade. Blev totalt 3,5 mil å då var jag ändå ute på tre inspektioner också. Blev en kort lunch då Henke åkte hem till tjejerna idag.

Efter jobbet tänkte jag att eftersom det ändå gör ont i foten när jag går så kan jag jobba lite lugnt istället. Henke jobbar länge på onsdagar så då tänkte jag att även Vinna kunde hänga med. Blev totalt 5 km i mycket lugn takt men OJ vad ont det gjorde efter ungefär halva sträckan. Blir nog ingen mera löpning för mig i år för det här går verkligen inte. 

Till middag blev det palt då Henke ändå inte åt hemma och sen började jag se en ny serie på svt play. Verkar ok.

Henke kom hem men somnade rätt snart och det kände jag att jag också skulle göra så det blev tack och godnatt. Transporten från soffan till sängen var inte skön för foten så när jag gick och la mig så smörjde jag in den med Linnex. Få se hur den känns i morgon.

Inga kommentarer: