tisdag, juli 05, 2016

Nedräkning till semester, 4 arbetsdagar kvar

Så var man tillbaka på jobbet idag för den sista arbetsveckan före semester. En vecka som dessutom bara är fyra dagar vilket känns väldigt bra!

I veckan är min plan att avslut de ärenden jag har på gång och skriva de sista inspektionsrapporterna för efter semestern har jag väl förmodligen glömt vad som som sågs vid inspektionerna.

Idag blev det i alla fall lite utav det gjort men naturligtvis dyker det upp även andra saker som kommer in i sista sekunden.

Efter jobbet tog jag hundarna på en promenad medan Henke kröp ner i båten för att se om han skulle kunna åtgärda det fel som uppstod i söndags.

När jag kom hem så gjorde jag middag, det blev tacos idag å innan maten var klar så var jag vrålhungrig och alladels skakig.

Henke hade lyckats fixa motorn så efter maten provstartade vi den och såg om den funkade och sedan blev det lite vattning i växthuset innan jag tog plats i soffan framför “Independence day”. Såg  väl kanske en halvtimme-timme och sedan vaknade jag lagom tills filmen var slut.

Inga kommentarer: