tisdag, februari 06, 2024

En väldig effektiv dag

 Var på jobbet lite senare än vanligt eftersom jag gick med hundarna innan jobbet idag. Senare betyder ändå att jag var på plats klockan 7. Jobbade på flitigt fram till fikat och hann med ett stort utskick i form av både traditionella brev och en massa mail. Dessutom ska alla handlingar kopplas i systemet också vilket tar en del tid. 

På förmiddagen blev det också en inspektion/ett besök på ett företag innan det var dags att åka hem till tjejerna för promenad och lunch. 

Efter lunch jobbade jag vidare hemma och effektiviteten fortsatte så till den grad att jag glömde fikat.

Direkt när jag la ifrån mig datorn så tog jag med tjejerna på promenad. Även idag gick promenaden över täkterna bort till andra sidan byn och sedan vägen tillbaka. Å även idag hann jag nästan ändå hem innan det blev mörkt.

Till middag blev det gratinerad korv i ugn och efter maten satte jag mig med bokföringen i logen så nu är den klar. Skönt!

Efter den här effektiva dagen kan jag nu sjunka ner i soffan och slappa framför tvn en stund innan det är dags att krypa isäng.

Inga kommentarer: