tisdag, mars 19, 2019

Arbetsplatsträff och störning från bowlinghall

Idag hade vi arbetsplatsträff på jobbet. Anders, som är förvaltningschef, kom och vi diskuterade den situation som varit på kontoret och som resulterat i att en person inte längre arbetar kvar. Det har under ganska lång tid varit problem på jobbet pga detta och det har naturligtvis påverkat stämningen på relationen mellan oss i arbetsgruppen. Nu börjar ett arbete där vi ska försöka hitta tillbaka till den trevliga arbetsplats som jag upplever att vi alltid varit.

På eftermiddagen var jag ute på ett klagomålsärende där en boende är störd pga ljud från bowlinghallen.

Hann med veckans andra löprunda också. Idag jag det lite bättre å vädret var betydligt trevligare.

Ingen tototräning idag då det var så fint väder och jag inte hört nått från någon annan i gruppen så jag och Henke gick istället en promenad genom byn.

På kvällen blev det slapp framför tvn och inte många knop…

Inga kommentarer: