tisdag, mars 05, 2019

Inspektioner och löpning

Idag åkte jag och Emma till Bergsjö för inspektion på tre förskolor. Blev faktiskt imponerad över det som jag såg. Väldigt trevliga lokaler och fantastisk personal.

På lunchen åkte vi till en liten liten servering för thaimat. Väldigt gott men oj vilket litet ställe!

Kom tillbaka till Hudiksvall vid 14:45 så vi hann med en halv semla på fikat och sedan blev det lite kontorsjobb fram till klockan 17.

Väl hemma tog Henke tjejerna så att jag fick genomföra en löprunda själv. 5km i mycket bättre tempo är när jag har hundarna med mig som ofta behöver rastas längst med vägen. Humla är dessutom lite av en bromskloss nu för tiden även om hon hänger med bra. Jag tror faktiskt att både Humla och Vinna tycker att det är rätt tråkigt.

För första gången på säkert 10 år åt vi potatispannkaka med fläsk och lingonsylt till middag. Guud vad gott det är!

Inga kommentarer: