torsdag, september 16, 2021

Afterwork

 Jobbade på med väldigt hög intensitet idag. Känns som att jag sprutade ut inspektionsrapporter och annat. Tur att jag hade kollegor på jobbet då jag till flera mottagare inte hade någon mailadress utan var tvungen att skicka vanlig snigelpost.

Började arbetsdagen tidigt, redan 06:30 så när jag 15:45 stängde ner och tog en promenad till Emma så hade jag gjort mer än en hel arbetsdag.

Fick träffa Emmas boxervalp Vira och sedan åkte vi iväg till Norrvall för after work. Kul att så många kunde komma med, lite trist med grått vägen och mygg men trevligt likväl. Bouillabaisse med aioli och mjukt bröd blev den passande middagen och sedan en väldigt god äppelkaka och vaniljvisp.

Bilden är stulen från EvaLotta då jag inte tog några bilder

EvaLotta hade fixat en superbra musikquiz med filmtema. Vi delades in i tre lag och vårt lag började lite taffligt men oj vad vi spurtade på slutet. Vi vann tävlingen med flera poäng tillgodo. Hurra för oss!

Kvällen rundades av innan det blev mörkt vid 19:30 då det dessutom började bli lite kallt.

Jättetrevligt att äntligen få göra något tillsammans.


Inga kommentarer: