fredag, mars 09, 2018

Halvdag

Vaknade med huvudvärk klockan 2 i natt. Det gick inte över så jag var uppe vid 05:30 och tog en ny tablett men värken ville inte riktigt släppa. Åkte i alla fall till jobbet och jobbade fram till lunch. Då blev det ett besök på Nojs och sedan efter ytterligare en timmas jobb så tog jag helg.

Hemma tog jag med tjejerna på en promenad i Nordenholm, Nordenholmskvarn och skoterspåret bakom huset.

Jag och hundarna slappade en stund tills Henke kom hem vid 15:30. Då gick han ut och skottade och jag tog sedan tjejerna på ytterligare en promenad. Härligt att kunna promenera efter skoterspår i skogen och ute på isen så att hundarna kan få gå lösa.

Till middag idag gjorde vi Kreols fläskfilégryta med ris vilket alltid är så gott.

Åt gott, slappade och såg lite tv på kvällen.

Inga kommentarer: