fredag, mars 23, 2018

Kortdag och labbebesök

Arbetade 6 timmar idag, mellan 07-13. Hundarna fick vara med i stan på förmiddagen idag så kunde jag åka till Idenor och hämta upp Gunilla och labbarna direkt när jag slutade. Vi åkte ut till en ploga skogsbilväg och gick en långpromenad i en och en halv timma. Fyra lösa lyckliga hundar och en hel del hästbajs.

Kom hem med alla hundarna klockan 15:30 å tog en fika och la jag mig en stund och somnade och sov till klockan 18.

En promenad med dem alla 4 och sedan middag på egen hand. Klockan 21:30 åkte jag och hämtade Henke som arbetat sin sista dag på Voith. Nu är han ledig en vecka och sedan börjar han på nytt jobb efter påsk.

Henke somnade rätt snart i soffan medan jag satt och meckade med datorn och såg film fram till 02:30. Oups!

Inga kommentarer: