måndag, oktober 08, 2018

Älgjaktsvecka

Började veckan med att åka förbil verkstan med bilen som ibland inte vill kicka igång direkt när jag trycker in knappen. Blev ett snabbt besök nu å så ska den in om en veckan eller två….

Väl på jobbet så var det full huggning idag. Började med personalmöte på förmiddagen och sedan en promenad med tjejerna innan jag och Lars åkte upp till Strömbacka och sedan Bobygden för klagomålsärenden. Blev en rätt lång tur så vi kom inte tillbaka förrän klockan 15:30. Tog en kopp kaffe och sedan kom det in älgprovet som jag mätte så jag blev kvar på jobbet till klockan 18. 07-18 utan lunch…

Blev en promenad med tjejerna så fort jag kom hem. Hann precis rundan innan det var alldeles kolmörkt.

Improviserade lite mat och gjorde en kycklingrätt med ädelost och soltorkade tomater. Till det åt vi stekta vaxbönor å det blev en riktig lyxmiddag.

Kvällen spenderades i övrigt med uppdatering av bloggen och såg lite tv.

Inga kommentarer: